Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine chic.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011, 38/2014), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Uradni list RS, št. 96/2009-UPB2), Obligacijskim zakonikom (OZ, 97/2007-UPB1) in mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.
Osebna izkaznica:
Naziv: UBIKVIT svetovanje in spletne storitve, d.o.o.
Naslov: Rocenska 5, 1000 Ljubljana
E-pošta: info@chic.si
Identifikacijska št. za DDV: SI57862249
Matična št.: 6110428000
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
Banke in poslovni računi: SI56 0510 0801 3441 864, Abanka Vipa
Št. vpisa in registrski organ: Srg 2012/5961, Okrožno sodišče v Mariboru
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vedno zagotovil naslednje informacije:
CENE IZDELKOV
Vse objavljene cene artiklov so navedene v denarni enoti evro (€) in vključujejo DDV. Pridržujemo si pravico do sprememb cen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo samo za nakup preko spletne trgovine chic.si, izdelki so na voljo do odprodaje zalog. Cene veljajo v trenutku naročila kupca.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu potrjenega naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Zagotavljali bomo najbolj ažurne in točne podatke, a lahko se zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa mu ponudil rešitev, ki bo v obojestrankso zadovoljstvo.
Veljavnost akcijskih ponudb
Roki veljavnosti akcije, bodo navedeni ob akcijski ponudbi.
NAČINI PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI
Spletna trgovina chic.si omogoča naslednje načine plačila:
* Plačilo po povzetju
Naročeno blago bo poslano z dostavno službo (Pošta Slovenije d.o.o.). Ob prejemu pošiljke na dom, plačate odkupnino z gotovino (vrednost naročenih izdelkov + poštnina).
Prevzem pri Pošti Slovenije d.o.o.:
Ob plačilu z gotovino po povzetju vas bremeni še provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 € za pakete v rednosti do 98 €. Za pakete z vrednostjo od 98 € do 501 € znaša provizija 1% vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 €, znaša provizija 5,01 €. Provizijo plačate poštarju posebej, strošek ni vključen v vrednost paketa.
V kolikor ste v času dostave na domu odsotni, prejmete obvestilo poštarja, s katerim prevzamete pošiljko na lokalni pošti.
Svetujemo vam, da imaste doma pri sebi dovolj gotovine, za plačilo poštarju ob prevzemu paketa.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in priloži navodila, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
DOSTAVA IN STROŠKI POŠTNINE
Pošiljko boste prejeli v 1-8 delovnih dneh od datuma plačila oz. od naročila, v primeru plačila po povzetju. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Dostavo blaga opravi za nas dostavno podjetje (Pošta Slovenije). Stroški poštnine (embalaža, pakiranje, dostava) znašajo za 1, 2 in 3 pari 2,98 €, 4 pari ali več 5,00 €.
Ob naročilu nad 45,00 € je poštnina brezplačna. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,05 € za pakete v vrednosti do 98 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98 € do 500 € je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 500 € pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,01 €.
Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.
preko katere izvajate plačilo.
Poškodbe pri transportu
Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebino. V primeru fizičnih poškodb pošiljke ali v primeru da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu (Pošta Slovenije d.o.o.), ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornsot.
Poškodovano pošiljko v nespremenjenem stanju odnesite na najbližjo pošto in izpolnite reklamacijski zapisnik. Prosimo, da o poškodbi pošiljke obvestite tudi naročniško službo.
Neprevzem paketa
O bigacijski zakonik določa, da je kupec dolžan naročeni paket prevzeti in plačati odkupnino če je izbral možnost plačila po povzetju. V kolikor kupec naročenega paketa ne prevzame s tem podjetju Ubikvit d.o.o. povzroči škodo.
V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške pošiljanja neprevzetega paketa, stroške pakiranja paketa in administrativne stroške, ki so bili z obdelavo neprevzetega paketa v skupni višini 8,00 €.
VRAČILO BLAGA
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki določa, da ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Pravica do odstopa od pogodbe je pravica potrošnika, zaradi same narave pogodbe - pogodbe sklenjene na daljavo. Potrošnik pošlje svoje ugovore ali pripombe na elektronski naslov info@chic.si Potrošnik ima pravico do vračila plačane kupnine. Strošek, ki bremeni potrošnika je strošek vračila blaga in strošek dostave. Ponudnik bo potrošniku vrnil kupnino v najkrajšem možnem času po vrnitvi blaga na naslov ponudnika.
Potrošnik mora blago vrniti nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, kot ga je prejel, razen če je bilo blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Blago mora biti zapakirano v originalno embalažo. Priložena more biti kopija računa.
Stroške vračila krije pošiljatelj sam, razen če je vnaprej pisno dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. V primeru dostave na naše stroške bomo potrošniku obračunali stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojev poslovanja ne odgovarjamo.
Ob vračilo blaga kupec izpolni obrazec za vračilo, ki je na voljo tukaj: http://chic.si/obrazec-vracilo-chic.pdf in ga po elektronski pošti pošlje na pomoc@chic.si ali v tiskani obliki na naslov Ubikvit d.o.o., Rocenska 5, 1000 Ljubljana.
Potrošnik mora blago vrniti na naslov: UBIKVIT d.o.o., Rocenska 5, 1000 Ljubljana.
Stvarna napaka
Pravice iz naslova stvarne napake v skladu z 37. – 37.č členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec uveljavlja samo pri ponudniku. Priložiti mora kopijo računa, ter pisno obvestiti o napaki in jo natančno opisati. Kupec mora ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
POSTOPEK NAKUPA
Nakup se izvrši z izbiro izdelka v nakupovalno košarico, na podlagi česar se kupcu izdela predračun. Po njegovi potrditvi se izdelek odpremi in zanj izda račun.
1. Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo.
Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Preden kupec odda naročilo, se mu odpre predogled naročila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naročila. V primeru napačnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije vrnitve nazaj v košarico.
2. Naročilo potrjeno
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
KUPOPRODAJNA POGODBA
Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko mi potrdimo naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).
ODGOVORNOST ZA VSEBINE
Ponudnik se bo trudil zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovi spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnost artikla, rok dobave ali cena spremeni tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vseh podatkov na spletni strani, zato bo kupec v takem primeru obveščen o spremembrah in ponudnik mu bo omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino fotografij izdelkov, in promocijskih fotografij, le te mora kupec jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga.
Ponudnik lahko odstopi od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika. Kot očitna napaka se opredelijo bistvene lastnosti izdelka in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ter jih ponudnik v primeru vednosri, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova: info@chic.si. Po prejemu pritožbe bo ponudnik v najkrajšem možnem času določil osebo, s katero se bo kupec, v primeru težav, lahko povezal telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik in kupec se zavezujeta, da bosta storila vse kar je v njuni moči, da morebitne spore rešita sporazumno.
Ponudnik si pridružuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
POLITIKA ZASEBOSTI
Spletna trgovina chic.si se zavezuje, da bo varovala zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ( Ur. list št. 86/2004).
Zbrane osebne podatke bomo uporabljali izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo, informativnega gradiva, ponudb, računov in druge potrebne komunikacije. Spoštujemo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bomo storil vse potrebno, da jih zaščitimo pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Osebni podatki uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.
Za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponujamo, zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo naslednje uporabnikove podatke:
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, ne odgovarjamo.
Piškotki in IP naslovi
Vsakemu uporabniku ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodelimo piškotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne košarice in zagotavljanje sledljivosti (t.i. “cookie”), ki se v pomnilniku strežnika shranjuje le za čas trajanja obiska spletne trgovine in se izbriše po eni uri neaktivnosti. Na osebni računalnik uporabnika lahko shranimo tudi nekatere trajne piškotke, kot npr. identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomočjo katerega uporabnik ve, katere artikle je že ocenil, posredno pa tudi piškotke zunanje storitve Google Analytics, ki služijo analizi obiskov spletnega mesta. Te podatke lahko v anonimizirani sumarni obliki uporabljamo za namene statističnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti zbiramo tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.
Izjava o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov
V skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, smo zavezani k varovanju osebnih podatkov uporabnikov naše spletne trgovine. Pod nobenim pogojem ne bomo brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovali osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bomo omogočili tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje naših zakonitih interesov.
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Teh podatkov ne bomo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Podatke lahko v anonimizirani sumarni obliki uporabimo za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo če, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje vsebine:
PRAVILA IN POGOJI SODELOVANJA V NAGRADNI IGRI
"CHIC.si ti podari presenečenje!"
1. Splošne določbe
Nagradna igra "CHIC.si ti podari športne copate!" organizira podjetje UBIKVIT d.o.o., Rocenska 5, Ljubljana (v nadaljevanju organizator, email:info@chic.si.
Nagradna igra poteka od 01.02.2018 do 28.02.2018.
2. Izjava v povezavi z nagradno igro
Facebook te nagradne igre ni organiziral, sponzoriral ali drugače podprl. Prav tako, Facebook ne nosi odškodninske odgovornosti in ne odgovarja za kakršnokoli škodo, izgubo ali druge stroške, ki bi bili posledica odškodninskih zahtevkov v zvezi s predmetno nagradno igro.
3. Namen nagradne igre
Namen nagradne igre je promocija Facebook strani chic.si in spletne trgovine www.chic.si.
4. Sodelovanje v nagradni igri
V nagradni igri lahko sodeluje fizična oseba, ki je državljan Republike Slovenije, ki je izpolnil vse potrebne korake za sodelovanje in ki je z oddajo podatkov potrdil seznanjenost in sprejem pravil nagradne igre.
V nagradni igri ne morejo sodelovati zaposleni in ožji družinski člani izvajalca. Navedeni bodo v primeru njihovega sodelovanja in izžrebanja izločeni, žrebanje pa bo v roku 3 delovnih dni od seznanitve s temi okoliščinami ponovljeno.
5. Nagrada
Nagrada je 1 par čevljev-športni copati. Nagrado podeli organizator. Nagrada ni izplačljiva v denarju. Nagrajenec lahko nagrado dvigne do 15.3.2018. Nagrado mora nagrajenec prevzeti v poslovnih prostorih organizatorja nagradne igre. Nagrajenec s sodelovanjem v nagradni igri privoli v fotografiranje ob prevzemu nagrade. Nagrajenec dovoljuje objavo fotografij na spletni strani in facebook profilu, za promocijske namene.
6. Potek nagradne igre
Za sodelovanje v nagradni igri je potrebno klikniti "Všeč mi je " ali "Deli" na Facebook strani Chic.si na naslovu http://www.facebook.com/chic.si.
Vsi, ki bodo v času trajanja nagradne igre kliknili "Všeč mi je " ali "Deli" bodo vključeni v žrebanje za nagrado. Žrebanje bo izvedla komisija po funkciji naključnost v Excelu.
O žrebanju se vodi zapisnik, s podatki o datumu, kraju žrebanja, poteku žrebanja, izžrebanem nagrajencu in zaključku žrebanja.
Komisijo sestavljajo: Barbara Krajnc, Sonja Dolinar in Tina Zavrl.
Odločitev o nagrajencu je dokončna in nepreklicna.
7. Objava nagrajenca
Nagrajenec bo objavljen na Facebook strani Chic.si in spletni strani www.chic.si. Prejemnik nagrade bo o izboru in načinu prevzema nagrade obveščen preko facebook sporočila 01.12.2017. Nagrajenec se strinja in dovoljuje objavo svojega imena in priimka na Facebook strani Chic.si in spletni strani www.chic.si. Nagrajenec se odpoveduje morebitnemu odškodninskemu zahtevku proti organizatorju zaradi objave imena in priimka. Nagrajenec se mora ob prevzemu nagrade identificirati z ustreznim osebnim dokumentom.
Nagrade so predmet obdavčitve v skladu z določili Zakona o dohodnini. Sodelujoči v nagradni igri so seznanjeni z možnostjo osvojitve nagrade in se strinjajo, da bodo sami krili vse davčne obveznosti od nagrad. Če se s plačilom davčnih obveznosti ne strinja, se domneva, da se odpoveduje nagradi. Za prevzem nagrade mora nagrajenec organizatorju posredovati naslednje podatke: ime, priimek, naslov, davčno številko, in davčni urad.
Organizator si pridržuje pravico, da ne podeli nagrade: če se pojavi očiten dvom o istovetnosti podatkov, če nagrajenec ni sodeloval n nagradni igri v skladu s pravili in pogoji nagradne igre. Če nagrajenec v 14 dneh po žrebanju ne prevzame nagrade, izgubi pravico do nagrade. Nagrada ni prenosljiva na drugo osebo.
8. Osebni podatki sodelujočih
Organizator se zavezuje, da bo osebne podatke skrbno shranil in varoval pred tretjimi osebami. Sodelujoči v nagradni igri dovoljuje oragizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
9. Odgovornost organizatorja
Organizator ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi bila povzročena sodelujočim v nagradni igri. Prav tako organizator ne odgovarja za morebitne lažne ali napačne prijave. lažne prijave bomo izločili iz nagradne igre.
Za nepravilno delovanje storitve, ki je posledica napak pri internetnih povezavah ali začano nedelovanje Facebook profila Chic.si sta zagotovljena podpora in pomoč na e-mailu: info@chic.si.
Organizator si pridržuje pravico spremeniti pogoje nagradne igre med potekom nagradne igre.
10. Pritožbe in spori
Morebitne pritožbe mora sodelujoči pisno posredovati na sedež organizatorja Ubikvit d.o.o., Rocenska 5, Ljubljana s priporočeno pošto.
Za reševanje pritožb in sporov je s strani organizatorja pristoja komisija.
Stranki bosta vse morebitne spore reševali sporazumno. V kolikor spora nebi mogli rešiti, je za to pristojno sodišče v Ljubljani.
Ljubljana 12.02.2018